Naar Phan Thiet - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ine Ockers - WaarBenJij.nu Naar Phan Thiet - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ine Ockers - WaarBenJij.nu

Naar Phan Thiet

Blijf op de hoogte en volg Ine

20 December 2016 | Vietnam, Hanoi

Vanmorgen al vroeg vertrokken. Lekker weer en regelmatig een zonnetje.
Veel stops gemaakt, totdat iemand van de groep tijdens het filmen een stapje teveel deed en zo'n dertig meter naar beneden rolde.
Gelukkig zijn er veel aardige Vietnamezen die hebben geholpen Bert weer omhoog te krijgen.
Doortastend optreden van de gids die zich via banden naar beneden liet zakken.
Gat in zijn hoofd, bril weg, schoen weg en helaas de fotocamera kapot. Gelijk geen stops meer en naar het ziekenhuis gegaan om te laten hechten.
De eerste rode kruis post was te smerig voor woorden. Toen maar naar een ziekenhuis verrderop. In ieder geval een stuk schoner en handschoenen aan . Tetanus injectie ging erg lang duren dus een antibiotica gekregen. Alles bij elkaar kostte het €23.
Dat zijn nog eens tijden.
Het resort waar we nu zij. Is mooi evenals de kamer.
Morgen vertrekken we om een uur naar Saigon.