Tweede dag Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ine Ockers - WaarBenJij.nu Tweede dag Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ine Ockers - WaarBenJij.nu

Tweede dag Saigon

Blijf op de hoogte en volg Ine

22 December 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vanmorgen op stap geweest. Eerst naar de grootste kerk van Vietnam. Ziet er van buiten mooi uit. Mochten er helaas niet in. Operahuis en een oud postkantoor bekeken. Daarna naar een markt maar dat was vreselijk. Allemaal nep.
Erg wárm vandaag en ze zonnig. Men zal wel denken het is nooit goed. 33 graden is toch wel erg warm. Lekker broodjes gekocht bij de bakker en op de hotelkamer opgegeten. Daarna op eigen gelegenheid rondgelopen en bij Starbucks een kopje koffie gedronken op het balkon. Gezellig uitzicht op een drukke straat. Nu we even in het hotel en dadelijk weer naar buiten om de was op te halen en te gaan eten.
Morgen gaan we naar de tunnels. Een van de tunnels is dusdanig geprepareerd dat lange europeanen er op handen en voeten door kunnen. Weet nog niet of mij dat gaat lukken. Even bekijken.