Mekong Delta - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Ine Ockers - WaarBenJij.nu Mekong Delta - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Ine Ockers - WaarBenJij.nu

Mekong Delta

Blijf op de hoogte en volg Ine

24 December 2016 | Vietnam, Can Tho

Vanmorgen al vroeg afgereisd naar de Mekong Delta.
Onderweg een stop gemaaakt voor een boottocht over de Mekong rivier. Heel smerig. Vervolgens een rijstpopcorn fabriekje bezocht. Leuk te zien hoe zij dit maken.
Hierna overgestapt op de fiets voor een tochtje ovr de eilandjes in de Delta, gestopt voor een lekkere lunch en vervolgens weer op de boot.
Daarna nog een tochtje met een sampan boot.
Morgenochtend er weer vroeg uit voor een boottocht over het andere stuk van de Mekong rivier en een bezoek aan de drijvende markt. Een originele , want in Thailand is het voor de toeristen .
Nog even terug naar het hotel voor een douche en vervolgens wordt de groep afgezet bij het vliegveld en zwaaien de gids , Susan en ik ze uit. Wij worden naar een ander hotel gebracht om de volgende morgen de vlucht naar Thailand te nemen.